Na SEO by ste nemali zabúdať ani vy

Hovoríte si, že seo Seolight nie je nič pre vás? Aj my sme si to veľmi dlho hovorili, do optimalizácie sme neboli ochotní zainvestovať ani cent, no a to sa nám časom veľmi nepekne vyplatilo. Konkurencia napredovala, darilo sa jej a my… my sme stagnovali na jednom mieste, nikam sa neposúvali, zákazníci neustále ubúdali a ubúdali, no čo vám budem hovoriť, nebolo to vôbec ružové.Žena má notebook na nohách a pracuje na ňom
Keď už sme boli skoro rozhodnutí, že náš malý online obchod ukončíme, povedali sme si, že to predsa ešte len vyskúšame s tou optimalizáciou. Nejakých dvetisíc eur sa nám zdala ako celkom dobrá investícia, vzhľadom na to, že sme sa chystali vykašľať na naše živobytie. OK, asi čakáte na to podstatné, teda na to, ako to pomohlo a či to vôbec pomohlo. Jednoznačne hovorím, že áno, no nie za deň ani za dva a ani za mesiac. Trvali približne rok, kým sme sa dostali na podobné pozície ako naša konkurencia a kým sa nám aj reálne zvýšil predaj.
Viete, najprv sa začne diať len to, že sa začnete pomaličky a postupne dostávať na lepšie miesta vo vyhľadávačoch, to platí samozrejme len vtedy, ak si nájdete dobrú agentúru. Až potom môžete rátať s tým, že sa predaj skutočne začne zlepšovať. Inak povedané, ak SEO nezafunguje do dvoch dní /to hovorím v prenesenom slova zmysle, samozrejme) nehádžte flintu do žita a vydržte. Žena ťuká do notebooku a sedí pri stoleSpomínané dve tisícky, toľko nás stála optimalizácia na nejaké tri mesiace. Keď sme však videli, že to naozaj niečo robí, tak sme sa rozhodli náš rozpočet zvýšiť. To je ďalšia vec. Čím viac peňazí zainvestujete do SEO, tým rýchlejšie bude fungovať a aj jeho reálna efektivita bude viditeľnejšia. Viete, jeden či dva odkazy, ktoré vzniknú za mesiac, plus nejaké dva trápne články na vašom webe, to skutočne nemôže urobiť žiadne viditeľné zmeny a už vôbec nie vaše očakávané zázraky. Na druhej strane vám skutočne neviem povedať, koľko presne by ste mali do optimalizácie investovať. Je to totiž strašne individuálne.